Edali87 hayırlı olsun 🥰 ben 2 gecelik götürdüm 1 de pijama takımı , iyi ki götürmüşüm çekim için giyeceğim takım kan olmuştu 😁 o yüzden lohusa pedini öncelikli koy 😁 ben 2 gece kaldım 1 biberon götürdüm , sütüm yeterince gelmemişti benek de ağlayınca formül süt vermişlerdi.Beni ilk yürüyüş İçin çok korkutmuşlardı , meğer o kadar büyütülecek bişey yokmuş,sana verebileceğim ennnn güzel tavsiye bolca yürü ve su iç , İnan ki hemen geçecek.gerisini etrafındakiler tamamlar🥰