OzlemRamazan Benim ilk gebelik çok heyecanlıyım cinsiyeti öğrenemedim daha sizler kaçınçı haftada öğrendiniz 13 haftalık🥰❤️
Beno OzlemRamazan 12+5de ikili testte öğrendim benimde ilk bebeğim çok heyecanlıyım 😁 şuan 18.haftadayiz
Elsu26 OzlemRamazan benim de ilk gebeliğim 30+1 😊 bebeğimin cinsiyetini 21 haftalıkken öğrendim hep yüz üstü yatıyordu bacakları kapalı zor gördük 😂😂
OzlemRamazan Bide üçlü tarama ikili test onlar ne oluyor pek bilmiyorum zararı varmı onların sıvı alıyormuş sanırım siz yaptınız mı
bebisinannesi16 OzlemRamazan bn ikili üçlü yapmadım dörtlü tek yaptırdım kan aldılar sadece diğer ikisini bilmiyom
Bebek9 Ilk gebeliğim 22 haftalık olduk 13. Haftada oğlumuz olacağını öğrendik . Hayırlısıylada kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabnim