Ceyla56 Merweeeeee Erkek olsaydi kesinlikle bizim ismimiz göktürk olacakti malum Almanyada yasiyoruz 😂 Kiza türk lü isim bulamadik. Veee öykü müz olcak insallah cok yakinda..
Bisaniye Ceyla56 Almıla :) kıza öztürkçe isim anlamına ve hikayesine bakabilirsiniz gerçi sizin bulduğunuz isim de çok güzel ☺️
Bilge35 Merweeeeee kesinlikle göktürk. Cok asil çok soylu bi isim. İleride Göktürk bey dediğindeki asillik harika.
Nihlem Merweeeeee nasipse birkaç güne oğlum olucak ismimiz Göktürk. Emzik kutumuzun üzerinde ise “Doğdu Yİne Bir Türk Adı Gibi Yaşasın GÖKTÜRK..”. Yazıyor 🙏🏻💙😊