rsdsrky07 Merhaba anneler. 24. Haftadayız. Arada aşağı tarafıma doğru baskı hissediyorum çok sık değil ara ara olup geciyor. Gecen ay kontrolde de sormustum doktorum rahim ağzına baktı normal dedi korkuyorum
Elsu26 rsdsrky07 bende de oluyordu 24-26 haftalar arası bebek tepiniyordur diye düşündüm 😂 30+1 haftalık hamileyim şuan bebeğimin başı döndü döndüğünden beri baskılar yok 😊
rsdsrky07 İnşallah öyledir. İlk bebegımi kaybettim 20 haftalikken simdi hersey normal ama korkuyorum herseyde endiseleniyorum sacma sapan rûyalar 😐