Elons hamile olduğumu öğrendiğimde yapılan testler sonucu TSH değerim yüksek çıktı ve diğer testlerle birlikte Hashimato isimli otoimmün bir hastalığım olduğunu öğrendim. O günden beri kullanıyorum ilacı. Her ay (Yada 3 haftada bir) TSH değeri ölçülerek doktorunuzun (dahiliye/endokrinoloji uzmanınınızın) tavsiyesine göre doz ayarlaması yapılıyor. Hamilelik süresince kullanmak sakıncalı değil, bu ilaç sadece hormon içeriyor ve bebeğe bir zararı bulunmuyormuş. Önemli olan, hamilelik süresince TSH değerini 2,5 ve altında tutmak. Düzenli kontrollerle ilaç dozu ayarlaması yapılıyor.