Beyza00_ aynen iki taraflı karın bölgeme doğru. Acayip bişey uzanıom geçmio, yürüom geçmio, su içiom geçmio, battaniyenin altındayım iki gündür yok ama geçmio 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ayın 10 unda randevu var dayancam artık her akşam ıhlamur içerim o zaman a kadar 🤷🏻♀️😶 Allah şifa versin bize 🙏 her geçen hafta başka bişey çıkıo. Analık böyle bişeymiş, katlancaz yavrumuz için. Bi an önce geçer umarım 🙁 çok ağrıo ne yalan söyliyim 😶