demettt333 bizde de çıkmıştı kalpte parlaklık devlette yaptığım için baya rndişenlendirmişlerdi bizi. Kendi doktorum başka bulgu yoksa üzerinde durulmasına gerek yok demişti ama stres ister istemez yapmıştım. Pazartesi doğum yaptım çok şükür bebeğim sağlıklı. Tek bir bulguysa sizinkide içiniz rahat olsun dua edin üzerine düşünmeyin hamileliğin tadını çıkarın🤗