Merhaba hanimlar 🙆♀️ ben hastaneyi aradim ne lazim ne lazim degil onlardan sordum listemi sizinlede paylasmak istedim. Bunlar hastanenin istedikleri.
Bebek icin :
- 3 takim (5li- sapka eldiven dahil)
- 3 4 adet zibin uzun kol
- Corap
- Gogus pompasi
- Sut torbasi
- 5 10 adet bebek bezi
- 2 kalin battaniye
Anne icin :
- Bir pj takimi bir alti acik gecelik ( kanama takibi yapiyoruz gerekli dediler)
- Terlik
- Havlu ( havluyu onlar veriyomus ama ben kendiminkini goturcem)
- Depend ( ben ekledim b paket goturcem)
- Emzirme atleti sutyeni ( ben ekledim)
- Corap
- Sabahlik yerine uzun hirka ( bunuda ben ekledim), odalar sicak oluyomus hemsire soyledi.
Biberon ve emzik kesinlikle getirmeyin kullandirmiyoruz dedi bebegin kan sekerine gore eger sutum gelmezse onlar mama veriyomus enjektorle mamada almaniza gerek yok burdan biz temiz ediyoryz dediler 🙆♀️