Nazoo_00 Doktorun yanından yeni çıktım, bebeğimin boynuna bir kez kordon dolanmış, 31 haftaligim doktorum düzelmez dedi, size de sormak istedim, rahatlamaya ihtiyacım var, bu haftalarda bebeğinin boynuna kordon dolanıp düzelen oldu mu, lütfen yazın
alcang Nazoo_00 benim bebeğimin boynuna iki kez dolanmıştı bir tane de kordonuna düğüm atmıştı ama sağlıklı doğdu hiç korkmanızı gerektirecek bişey yok inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Yenianneadayi2208 Nazoo_00 bebeğin yeri tam daralmadığından boynundan çıkarabilir.Ama ki tek tur ya da iki tur bazen hiç bir sorun teşkil etmeden normal doğum bile olabiliyor.Doktorunuz neden sizi strese sokacak şekilde konuşmuş anlamadım. Siz hareketlerini takip edin.2 saatte bir 10 hareket olması lazım.Hareketi kesilmeden, bariz bir azalma hissederseniz bile hemen sağlık kuruluşuna başvurun.. Bir hekime daha görünmenizi tavsiye ederim ama..Doktorunuz sizi sezaryen e yönlendirmeye çalışıyor gibi geldi bana.Geçmiş olsun
Elenim Nazoo_00 erken alırlar ozman kilosu herseyi iyiyse ama korkma 3 kere kordon dolanan bebek sezaryen lq alındı sağlıklı
rengarenkduduv Nasıl düzelmez ya şu doktorların sezeryan yapmak için cağnım annelerin yüreklerini nasıl kaldırıyorlar ya yazık gerçekten. Güzel anne hiç üzülme bebek büyüdükçe hareket halindeyken o kordon dolanır geri çıkar tekrar dolanır tekrat çıkar. Ve çoğu bebek zaten boynunda kordonla dünyaya gelir ve bunun zararı yoktur. Lütfen başka bir hekimden görüş alın hatta birkaç hekimden. Takip etmiş olduğum ebeler de kadın doğum doktorları da kordonu korkutucu bir durum olmadığını söylüyorlar lütfen bu durumu bir araştırın.
Nazoo_00 Yenianneadayi2208 aslında zaten sezaryen olcam, plasenta previam var, niye öyle dedi ben de anlamadım, insallah geri açılır
Yenianneadayi2208 Nazoo_00 siz endişelenmeyin sadece hareketlerini kontrol edin.Ne kadar çok anne karnında kalırsa bebekler o kadar iyi 😊
Borann Şu an ne durumdasınız ? Benimde bebeğimin boynuna kordon dolanmış. Doktorum ciğer geliştirici yaptırdı her ihtimale karşı