Sizi üzmek istemem ama 5 kez kimyasal gebelik yaşadım peş peşe . 4 günlük bir gecikme için normal değil muhtemelen değeriniz düşmüş kanamanız başlayabilir . Ama unutmayın demekki sağlıklısınız gebe kalabliiyorsunuz. İlk oğlumdan sonra 5 kez yaşadım peşinden kızım oldu şmidi tekrar hamileyim yine oğlum olacak korunmadan devam edin sağlıklı gebelik yakındır ❤️