Melekd 37+1 haftalığım kızlar. Daha hiç sancım olmadı. Karnım çok yukarda göğüs altımda. Sizler ne durumdasınız
Sdagnr Melekd benim bel ve kasık ağrım oluyor arada onun harici uykusuzluk sık wc bide çok akıntım oluyor
Delicesareti Melekd benim doğuracağıma dair hiç bi belirtim yok yalancı sancım bile yok ne bel ağrısı ne başka bişi sezeryan günü alıcam ama gününden önce gelirse normal Doğum yapmayı düşünüyorum bakalım tabi dayanabilirsem sancılara 😂
minikbirisi Melekd 37+0 bugün sancım çıkmadı 2 cm açılmam varmış ama bebek çok kilo alıyor zaten kendimi çok ağır hissediyorum kasıklarım çok ama çok ağrıyor. Salı günü bir daha bakayım belki açılman artar dedi ama 4 kg geçerse zorlamam hemen sezeryana alırım dedi. Hafta içi doğum yapacağım büyük ihtimalle 🎀
15kasim Melekd ay 3 gündür yalancı sancılarım var aşırı halsizlik uykusuzum sürekli uyumak istiyorum mide bulantısı ve yanması başladı herkes doğum habercisi diyor 37+3üm bugün bebek hala makat geliş haftaya randevum var bakalım hayırlısı 🥺
gkcbysl Biz 37+0 ız 1 haftadır 3-4 saniyelik yanmalar halinde yalancı sancılarım var. Hergün ortalama 10-15 defa kadar düzensiz şekilde oluyor. Aşırı ağrılı değil ama rahatsız edecek düzeyde. Karnımda ne aşağıda ne yukarıda açıkçası ortada duruyor.
Birtanemm minikbirisi benimkide salı günüydü 37 haftada 3 kiloyu geçmiş dedi bende kilo aldırcak şeylerin yarısını kestim daha çok artmasın diye bakalım pazartesi gel dedi bakalım ne söylicek
Birtanemm Melekd benim arada bir geceleri adet ağrıları oluyor lekelenmem oluyor kahverengimsi gibi onun dışında bebeğim bir aşada bir yukarda ama kafası elime gelmiyor artık sanırım aşağa indi sertlikte hep ortads oluyor 37+3 çüz gelsin istiyorum artık
Asliveannesi Melekd ben 36 +5 gunluk karnim inmis ama sancim arq ara hafif gelip gidiyor kasilmalarim var ama baskada yok bisey sanki doguramayaca.m 🥲okadar zor benim
ezojuk Melekd benmde aynı sadece saga sola dönüslerim zorlu bunaldım artık nezaman gelicek bu sancı nasıl bisey kafamda sorular
Melekd ezojuk aynen bende öyleyim artık gelmesini bekliyorum. Zamanı saydıkça geçmiyor gibi. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah