Hrygkcshn Neden sütünüzün gelmeyeceğini bir ihtimal olarak bile düşünüp beyninize böyle komut gönderiyorsunuz ki. Sütü üreten sade ama sadece beyindir ve onu böyle gereksiz şeylerle lütfen doldurmayın. Sütünüz neden gelmesin ki. Bunun için sebep ne. Bebek emdikçe emdikçe süt gelir ve her bebek zaten ufakta olsa sütünüzü de emse satılık olur. Şahsım adına söylüyorum çantaya emzik, biberon, mama, süt sağma pompası koymadım. Gerekirse göğsümü masaj yapıp elimle sağar şırıngaya doldurup öyle verdiririm.