Merhaba kızlar, yaklaşık 8 haftalık hamileyim ilk hamileliğim. Gebeliğimin 6. haftasına yakın devlet hastanesine gittim boş keseden bahsetti bu haftalarda birşey görmem gerek ama göremedim 1 hafta sonra gel alttan bakarız, gerekirse kürtaj olur falan dedi. Emin olamadım özele gittim aynı gün, hiçbir sıkıntı yok hamilesin dedi doktor, hatta ultrason da net bir şekilde gördük oluşan embriyoyu çok hafifte kalp atışı duyduk. Daha sonra bundan 2 gün önce yine devlete gittim yine birşey göremedik kanama vs oldu mu diye sordular hayır dedim. Emin olamadık yine özele gittim aynı gün. Doktor gayet sağlıklı olduğunu 8 haftalık olduğunu söyledi ve ultrason da fasulye benzeri oluştuğunu gösterdi hatta 2,3 kere kalp atışı dinletti çok net bir şekilde. Ultrason fotosu, kalp atış çizelgesine kadar verdi. Ama ben bunlara rağmen 2 kere devlet hastanesinde yaşadığım şeyler yüzünden hala şüphelerim var korkuyorum sizce ne yapmalıyım? Lütfen bana yol gösterin.devlete gidiyorum farklı konuşuyorlar, özele gidiyorum kalp atışı dinletiyorlar artık herşey den şüphe etmeye duyma başladım. Psikolojik olarak takıntılı olmuş gibi hissediyorum kendimi ne yapmam gerek bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız?