Busra2013 Kızlar 21 haftaya gırdıgımden berı bebek hareketlerı bı gun pıt oluo 2.3 gun yok korkuyorum bu hafta uyuyorlarmı anlamadım sızındr oyle oldumu
seddkilic05 Busra2013 24.haftadan sonra hareketler düzene girermiş o hafta benimde öyleydi normal daha küçük oldukları için her hareketini hissetmemiz mümkün değilmiş endişe etmeyin annesi 🥰🥰
hilalsahin35 Busra2013 bende 21+2 yim şuan bazen gündüz 2 3 kere hareket ediyor bazen daha fazla hareket ediyor ama hareket etmediği olmadı içiniz rahat etsin diye doktora gorunebilirsiniz gene de
Busra2013 seddkilic05 valla sureklı elım karnımda sureklı bı hareket beklıom ama yok korkuyorum kalbımu durdu dıom kordonmu dolandı dıom sacma sapan seyler dusunuom ınsallah bırsey yoktur
Busra2013 seddkilic05 yanı bı pıt edıo bebekmı bılmıom hıc hareket etmıondıe dusunuom korkuom ne zmn duzene gırck hareketler
seddkilic05 Busra2013 pıt pıt oluyorsa bebektir biz istiyoruz ki neredeyse sesini duyalım annelik işte 😇🙏🏻
Busra2013 seddkilic05 ama ole uzun degıl bagırsak gıbı acılemı gıtsem dusuk fln olsa kan olur agrı olur degılmı bende hıcbısı yok ama harekete yok🥺
Busra2013 seddkilic05 dun hıssetım 1 defs bıde az once bısı bole kayar gıbı oldu ama ben emın olmuyorum bebek oldugundan o yuzdrn cok korkuom
seddkilic05 Busra2013 ha iyi o zaman korkma çok normal benimde 1 gün hissetmediğim oldu ertesi günde hiç durmadı