Deletedmom6666 Allah en vekil en büyük sahittir cok sukur canim. Benimde kayinvalidemle biraz sonunlarim var 20 haftalik hamileyim. Herkesin sikintisi derdi var ve beterin beteri var üzülme. Ben artik sadece bebegimi düşünüyorum oyle mutlu oluyorum suan hareket ediyor cok guzel bi duygu sende bu gunleri dusun guzel seyler hayal et snra yat kimseyi takma canim bosver salla inan degmez yani. Allah rahatlik versin iyi geceler canim