Eşimin memleketine gitme niyetimiz var 10 günlük bir tatili olacak ve gideceğimiz yer Türkiye’nin diğer ucu otobüs ile 22-23 saat sürüyor. Bebeğimiz de ancak 1 aylık olmuş olacak uçağa binilir mi sizce bir de o kadar küçük bir bebekle yolculuk nasıl olur 10 gün orada kalabilir miyiz çok kararsızım elimi tek göndermek istemiyorum. 40 I ancak çıkmış olur büyük ihtimalle. Başkasının evinde rahat edebilir miyim bebeğimle acaba