Minoo01 Hayal_et07 ben giydirmiştim. Kış bebesiydi. Sağlık ocağı vs yerlere giderken giydirdim hep. Bir sorun olmadı. 2 yaşına girecek oğlum. Evde giydirmedim ama.
Lulikli Hayal_et07 benim doğumum mart başı canım göbeği düştükten sonra dışarda bi yere giderken giydirmeyi planlıyorum
Hayal_et07 Ozlemflz Ben de sağlıklı bulmuyorum ama kış bebeği olacak dışarı çıkarken giydirsem mi acaba diye düşündüm 🙄
Ozlemflz Hayal_et07 benimki de kış bebeği olacak ama ben giydirmeyi düşünmüyorum canım. Çok sıkı giydirilen bebekler daha çok hasta oluyor.
Minoo01 Hayal_et07 dışarı için kurtarıcı oluyor. Sonuçta dışarısı daha soğuk. Evde hep aynı sıcaklıkta kalıyor bebek ama dışarıda bazen dikkat edemiye biliyoruz.
Hayal_et07 Sedefavc Ocak sonu doğacak inşallah. Sıkı bir şey ya bacak gelişimine zarar verir mi diye düşündüm
Minoo01 Hayal_et07 yok esnek oluyor genelde o çoraplar. Esnekliğine dikkat et. Olmadı iki kat çoraplı pantolon giydirirsiniz. Eğer kilotlu çorap istemem derseniz. Oda bir seçenek