Merhabalar anneler geçen gün gittigidiyor da sleepy bebek bezinde indirim vardı 1 paket 1 numara bebek bezi 1 pakette 2 numara bebek bezi sipariş ettim ve siparişlerim yeni geldi. Fakat kargoyu açar açmaz bez o kadar güzel kokuyordu ki anlatamam resmen eve yayıldı kokusu. Limon yağı kokuyor ve kokulu oluşu beni tereddütte bıraktı bebeği tahriş eder mi acaba? Yada bu kadar kokulu olması normal mi kullananlar var mı?