Ayseediz Kızlar bir sorum olacak 33 haftalık doktor kontrolünde suyun fazla dedi doktorum nelere sebep olur suyun fazlalığı Erken doğum olabilir dedi
Merve2697 Ayseediz bizde 28. Haftadan 34 e kadsr su fazlalılığımız devam etti. Doktor tatlı yı kesmemi söylemişti. 34. Haftadan sonra normale döndü suyumuz çok şükür. Su fazlalılığı erken doğum riski taşıyor biraz dikkatli olun dinlenin demişti doktorum. Şuan 37+1 e geldik çok şükür erken doğum riskimiz kalktı ortadan♥️
Kerem_mom Fazla şekerli şeyler tüketmek , suyu artıracak şeyleri fazla yemek havuç salatalık gibi mesela benimde fazlaydı salı gidicez bakalım ne olmuş görücez inşallah normale dönmüştür