Kızlar selam karnımda sürekli bi ağrı hissediyorum geçen hafta doktora gittiğimde plesenta da kanama mevcuttu progestan başladık normalde yarın kontrolüm var ama karantinada olduğum için gidemiyorum bilmiyorum neden böyle, hani böyle dayanışmayacak bir ağrı gibi değil kasıklarımda da hissetmiyorum ağrıyı daha yukarı da ama bilmiyorum bu haftalarda normal mi ?