bebegimizibekliyoruz1 iremcannn1907 hangisini daha çok beğendiniz 😂 çok fark yok arasında ama insan karar veremiyor
iremcannn1907 bebegimizibekliyoruz1 aynen çok fark yok aynı gibi 😂 ama ilki çok güzelmiş gerçekten bayıldım 😍 fiyatı nedir
bebegimizibekliyoruz1 iremcannn1907 bilmiyorum dayımın arkadaşı o yüzden hafta sonu gidip beşik dolap şifonyer bakıcaz ordan bu beşiklere karar verdim ben de Instagram sayfalarina mesaj atabilirsiniz
iremcannn1907 bebegimizibekliyoruz1 hiç geç değil bence biz daha kurmadık bile 😂 bende 31. Haftamdayım bu arada. Cinsiyet nedir ☺️
bebegimizibekliyoruz1 iremcannn1907 erkek ya gelmesi uzun sürmez inşallah takımın tek derdim o internette 2 aya yakın teslim diyorlar 😂 dedim bebeyi karton kutuların üstüne yatırırız artık 😂
Hanzademerve bebegimizibekliyoruz1 alt çekmeceli kesinlikle almalısın bez ıslak mendil krem vs çok kullanışlı
iremcannn1907 bebegimizibekliyoruz1 ay dimi o da var 😂 gelmesi uzun sürebiliyor aynen. İnşallah çabucak gelir ☺️
gbyalcin bebegimizibekliyoruz1 bence de o çünkü görüntü iki beşikte de hemen hemen aynı. En azından fazladan bi depolama alanı olur, bezleri falan koyarsınız 😊
BesteKc bebegimizibekliyoruz1 madem montessori de alacaksınız bu kısa dönemlik bişi demektir o zaman da çekmecenin önemi yok. Çekmecesiz alın altını da rahat süpürürsünüz, daha hafif olur, ferah durur.
bebegimizibekliyoruz1 BesteKc Montessori almaktan vazgeçtim normalde alıcaktım ama karar değiştirdim 😂