Hanımlar 14 haftalık gebeyim 12.haftada coraspini bıraktım sonrasında nefes nefese kalıyordum ama dinlenince geçiyordu. Grip olunca burun tıkanıklığıyla bu arttı ve çarpıntıya dönüştü gece asla yaptırmıyor dinlenince geçmiyordu gribi atlamama rağmen kalp ağrım devam ediyor kalbimde ağırlık hissediyorum randevu aldım kardiyolojiye fakat 13 gün var böyle bir şey yaşayan yada coraspinw devam etmem gerektiğini düşünen var mı hiç iyi değilim