Arkadaslar son haftalarda cok ciddi cilt kuruluğu oluyor ben de.. yaşayan var mi doğumdan sonra normale dönüyor mu.. cok rahatsiz oluyorum ellerim felan yaşlı eli gibi oldu resmen ne sürsem kar etmiyor zeytinyağı bile sürüyorum iki dk sonra eski halini aliyor napmaliyim fikri olan var mi