@“Dilara0606” burda kimse doktor değil . Biz bilemeyiz . O yüzden kanamanız varsa burda yorumları okuyarak ihmal etmeyin . Yerleşme kanaması daha küçük haftalarda kahverengi olur . Hastaneye gitmeniz en doğrusu . Korkmayın ama Allah korusun sonra gitmediniz için kendinizi suçlarsınız evde beklemeyin .