Anne88 anladım canım bende pkoyum. Bende kullandım 2 ay klomen çocuğun zor olur dedi doktor bana da pkoyum diye. 2.ayda kaldım hamile ama kalbi atmadı kürtaj oldum daha snra bıraktım doktoru filan 5 ay ara verdim tekrar hamile kaldım doğal yolla çok şükür yolunda hersey. İnşallah senin içinde herseyin hayrilisi olur canim doktor seçimi çok önemli hemen moral bozuyorlar ilaç dayiyolar ben 60 kiloydum göbeğim filan bile yoktu bana kilo ver göbek çevreni erit filan demişti yediğine içtiğine dikkat et egzersiz yapmaya çalış ve yumurtlama günlerini iyi takip et adetin 8. Gününden itibaren başla ilişki yaşamaya 2 günde bir. O aralığı yakalamak çok önemli. Birde bana başka bir doktor yumurta kalitesini artsın diye bir takviye vitamini vermişti çok işime yaradı onuda kullanabilirsin istersen bir zararı yok. Fiyatı biraz pahalı ama bi kere alıp kullancan değer yani istersen adını veririm sana eczaneden alabilirsin bende geçtim bu stresli günlerden yardım eden kimsem olmadı aksine köstek oldular