Senemir-35 elektrik mühendisiyim ve 3 yıldır da özel bir okulda elektrik derslerine girerek meslek öğretmenliği yaptım.Bebek düşündüğüm zaman ise bu böyle olmaz ileride çocuğumla yapabileceğim bir işim olsun dedim ve öğretmenlik yaparken part time başladım.Pandemide baslamiş olmak büyük avantaj oldu benim için.Allah nasip etti hamile kaldım,temmuz ayında okulla anlaşma mi bitirdim ve ARTIK tam zamanlı bu işi yapıyorum evden.Doğumuma 40 gün kaldi ve ben evden bu işimi büyüterek devam ediyorum 😎insallah oğlumu kucağıma alınaca da onunla birlikte bu işi sürdürmeye devam edeceğim.Ve asla başka bir uş düşünmüyorum be mühendislik ne öğretmenlik.Çünkü çocuğumla ilgilenmek,her anına şahit olmak en önceliğim.