YuvarlanamayanPandaa EY123 benım sarı yazmam vardı onu örttüm uyurken 10 gün falan sarılıgı geçene kadar sonrada kullanmadım ama oğlum yaşına girene kadar yüzünde örtü yazma ile uyudu hep istedi
bahtnurr1 EY123 ayy eskilerden kalma bi alışkanlık bence. Annem yapıyım diyor ama ben istemiyorum gereksiz bence. Zaten sarılık için sarı yazma hurafe doktorlar zararlı diyor
Msl_ege EY123 arkadaşımın bebeği boğulup ölüyordu yapmayın lütfen . annelik işte rüyasında bebeğinin nefes almadığını görüp korkuyla uyanıyor bi bakıyor örtü dolanmış bebeğe çırpınıyor . mosmor olmuş bebek
YuvarlanamayanPandaa zehranurr bebeğin yüzüne örtülür gözlerine daha doğrsı yüzünün tamamına değil kolay uykuya dalsın diye tulbent gibi bişi ile
GizemSckn bahtnurr1 Aynen canım, ben çocuk doktorunun yardımcısıydım ordan biliyorum sarılık için sarı tülbent de ışıkda fayda etmez