YuvarlanamayanPandaa Elifinannesii_ ben aldım aldıgım gibi kaldı sezeryan oldugum için ilk ayaga kalakana kadar takılıydı ilk gece 2 tane kullandım sonrası kaldı hep doktorum normal pet kullanmamı söyledi dıkış yerlerine nem yapar dedi bende öyle yaptım
Leylosacl MiniMiniKus kullanımı çok rahat ama imkanınız varsa tavsiye ederim hasta bezi gibi çok kaba degil hic rahatsız etmiyor
Sedefavc YuvarlanamayanPandaa katılıyorum bende sezeryan yaptım çok gereksjz kullanmadım bile normal büyük boy ped kullandım çünkü kalın uzun dikiş yeri hava almaz nemli kalır dedi nemli kalmasın kuru kalsın ki iyileşsin demişti doktorum
OOzge25 Rabia4650 bende 78 kiloyum şuan. 32+3 haftalık. Bedende kararsız kaldım large mı xlarge mı alsam diye. Baktınız mı hiç xlarge çok büyük mü
Zehrayenianne Elifinannesii_ 65 kiloyum ben doğuma da 66 falan girerim en fazla çünkü bir haftam var L beden aldım iyi olur gibi görünüyor
Twinsss Ebusss1 bende 80 küsur doğuma gireceğim xl çok mu büyük olur. Ama sezeryan olacağım xl düşünüyordum. L den çok fazla büyük değildir diye düşünmüştüm.
Asyaveannesi36 Elifinannesii_ ben L aldım daha rahat olsun diye burda da okumuştum m alan 60 kilo ile sıkmıştı
YuvarlanamayanPandaa Sedefavc birde ben çok gidecek diye hem depent hem hasta bezi aldım o kadar parada gitti elimdede kaldı 😂😂😂
YuvarlanamayanPandaa Sedefavc normal uzun pedler de olur kuzum oda olur çünkü sürekli değiştirmek gerekiyor