Arkadaşlar dört gün önce sezeryan oldun hala çok ağrım var narkoz atamadım sanırım baş ağrısı ve bel boyun tutulmasıyla uğraşıyorum dün dikişlerinde sızı hissettim bundan önce fazla acımıyordu dikişler açıldı zannettim ama bilemiyorum üzeri bantlı şu su sızdırmaz bantlardan yapıştırılık afedersiniz az önce lavaboda Vajinal bölgenin üst tarafının morardığını gördüm normal mi herkezde oluyor mu yoksa bir problem mi var