Kızlar hamile değilim. Ama normalde hep akıntım okurdu. Sistit oldum, antibiyotik kullandım + maydonoz suyu içtim. Çok şükür sistitim geçti ama her zaman az çok akıntı olur Ya bende o tamamen kesildi aşırı kuru hissediyorum. Başkan böyle birşey gelen var mı ? İyi bir şey mi ? Yoksa her daim akıntı olmalı mı ?