23 haftalıkken bitkisel boyayla ben de boyadım doktorum da onay vermişti Gratis’ten almıştım bi marka vardı zaten sorunca onu vermişlerdi. Ama çok memnun kalmadım normalde kullandığım renk gibi olmadı haliyle o yüzden bir daha boyatmadım şu an 35.haftadayım beyazlarım iğrenç bir hâl aldı🤦🏻♀️