yildiz_07 Burcusenkoc bu seneki bebeler nazlı 😄 ama erkek daha erken gösteriyor kizlar daha geç gösteriyor 🤗🤗 bakalım sizinki ne olacak öncelik tabiki sağlıklı olması rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😊💕🙏🏻
2tospikannesii Benimkide %95 kiz dedi de acaba 1 hafta sonra bidaha gitsem mi doktor demez mi niye geldin diye ya 😁
Cansel22 Papatya-Kokusu yok valla 19a kadar hic bisey göremedik çıkıntı falan artık detaylida gösterdi kendini o yüzden detayliyi bekleyin tam emin olmak adına
Papatya-Kokusu Cansel22 Zaten pekte irdelemiyorum her gittiğimde tam görürüz diyorum kesinliğe kavusamıyorum 😂
Cansel22 Papatya-Kokusu sağlıklı olsunlarda kızda ayni oğlanda bi kızım var bide oğlum olacak hic birinin birinden farki yok
Papatya-Kokusu Cansel22 Öyle tabikii canım bir oğlumuz var şimdiki kızda olsa erkekte olsa farketmez yine bizim canımız ❤️