Yasemin_2 Kızlar merhaba 16 haftalık gebeyim ilk gebeligim elimi karnımın üstüne koydugumda hareket ettini hissediyorum sizce bu haftalarda hissedilirmi yoksa banamı öyle geliyor 😍
gbyalcin Yasemin_2 ben 16 haftada böyle pıt pıt hissetmeye başlamıştım. Kalp atışı gibiydi belli belirsiz hissediyodum. Şimdi içeride halay çekiyo maşallah 😂
CanselUrgnc Yasemin_2 bende 17 hftalik hamileyim art arda damar atması gibi hissediyorum 5 saniye kadar sonra geçiyor arada gene hissediyorum ama🤭
Ozlm007 Yasemin_2 benimde 16+1 iki gün önce gece elimi karnıma koyduğumda içerde bişeyler sanki döndü kıpırdaştı gibi oldu sonralarında da hep aklım orda her hareketi ona yoruyorum ama tecrübeli annelerin bile bazıları bu haftalarda hissedebiliyorlar erken olduğunu düşünüyorum
Handeee2 Yasemin_2 bende 16 haftalıkta minik minik hissediyordum . Şuan 19+3 içerde baya vurduğunu hissediyorum 😂
BirDilektuttum Normalde 18-24 hafta arası diyorlar ama olabilir neden olmasın :) biraz yaramaz olabilir bebiş kendini hissettiriyordur:))
Silacinarr00 Seval-47 19+6 yım keşke video Atabilsek dışardan azda olsa belli oluyor hareketleri bağırsak hareketi ile karıştırıyorlar ilk bende bağırsak hareketi ni zannediyordum ama şuan çok belli bir şekilde hareketini hissediyorum ☺️
Seval-47 Silacinarr00 ☺️ Anlatınca bile mutlu oluyor insan bende böyle kalp ritmi gibi bişeyler hissediyorum arada karnımda ama o mu bilemiyorum
CanselUrgnc Seval-47 kişiden kişiye değişiyor olabilir belki hareketli yaşantınızdan dolayı hissetmiyorsunuzdur
CanselUrgnc Seval-47 korkmanıza gerek yok daha ufacık bişi ilerleyen zamanda çok net şekilde hissedilir benim ilk gebeliğim herkes 23 haftadan sonra net şekilde hissedersin diyor ☺️
Sultannbstrk Yasemin_2 bende 16+2 yim elimi karnıma koyunca sanki kalp atışını hissediyormuşum gibi kıpırtısını ama ne olduğuna hala anlam veremiyorum 😄