Babydream Kızlar merhaba bugün hafif kahverengimsi sarımsı bi lekelenmem olduğunu gördüm doktoruma yazdım hala cevap vermedi. Birtanede düşüğüm vae korkuyorum endişeliyim 6+0 haftalık hamileyim
Byztrkravc Babydream canım korkma çoğu gebede olabiliyor ama kese etrafında kanama alanı olabilir büyük ihtimalle bende de oldu progestan diye bi fitil verdi onu kullandım 10 gün yattım wc kalktım sadece sende iş falan yapma ağır şeyler yapma geçmiş olsun
Mrvweeeeee Babydream 8 haftalikken benmde olmuatu prgstrn ictm sonra bi siknti olmadi 36 hafyaligim smdi 🥰
Babydream Byztrkravc 2 haftadır progestanı kullanıyorum canım birde grip oldum acaba onunla alakalı mı diye düşündüm bilmiyorum kafam allak bullak oldu lekelenmeyi görünce
Byztrkravc Babydream griple alakalı olduğunu düşünmüyorum canım progestana devam et acile de gidebilirsin ne diyim bilmiyorum ki 🙁
Eminevsn Benim de o haftalarda oldu gün boyu hemde doktoruma gittim her şey yolundaydı ama herkes de aynı olmayabilir yine de doktorunuza görünün bence bir de düşününüz olmuş inşallah sizinde her şey yolundadır.
Babydream Eminevsn doktorumla görüştüm canım eşimin işten gelmesini bekliyorum 1 2 saate gidicem doktora
Babydream zeynnn5441 aynı şekil kahverengi kanamam olmuştu 2 ay önce düşükle sonuçlanmıştı tedirginim
linamom Merhaba benim de bugün oldu iğne vurdular düşük riski olabilir dedi ama doktora soruyorum sıkıntı var mı diye elimde sihirli değnek yok dye azarlayarak cevap verdi doktorumu değiştiricem bugün bi de özel hastaneydi moralim bozuldu
Babydream linamom ne kadar terbiyesiz doktorlar var bencede değiştirin doktorunuzu. Hiç halden anlamıyorlar gerçekten endişeleniyoruz hiç umrunda değiller
linamom Babydream öyle yapıcam bugün başka hastaneye gidicem ya ben endişeliyim dedği lafa bakın inşallah bir sıkıntı yoktur dua edin😞
Babydream linamom inşallah sağlıkla başka sorunlar olmadan evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah yoruldum çünkü