Ozgebalc Semadeniz ben gittim bişey kalmamıştı şimdi kuytuda kalan bi bim var oraya bakıcam üşenmezsem😬😬
Guneyinannesi1 Ozgebalc bebek bakım seti bide yelek biberon emzik vardı cogu sey kız bebek için gelmişti
Selver07 Sadece emzik şapka ve çorap aldım çok kalitesizdi A101 e gelenler çok güzeldi hastane çıkışı felan kaliteliydi ama bim boş çıktı 😂