Ezelaleyna 38+3 günlük Kızlar geceden beri belim çok ağrıyor sağ bosluguma vuruyo acaba bu gün felan doğum olur mu ki sancı nerden basliyo ilk gebelik bilmiyorum
Amigurumistanne Ezelaleyna bende 27+3 üm bel ağrısından kuvraniylrum.acaba acile gitsem herhangi birşey yapılır mı 😕
Ezelaleyna esleminannesi_ benim de belim çok agriyo ya boşluklarima vuruyo 🙄🙄 acaba doğum mu olacak bilmiyorum
esleminannesi_ Ezelaleyna benim ikinci hamileliğim ama ilkinde hic böyle seyler yaşamadım bugün kramp ve bel agrisi çok fazla
esleminannesi_ Ezelaleyna sezeryan olunca günü doldu aldılar bide zayıftı kızım iki kilo doğdu oğlum da iri ondan mi diyorum doğum sancısı ne yaşamadım 😁
Ezelaleyna Amigurumistanne Yok canım sanmıyorum o haftada bende gitim karnım agriyo du benim ama nst bağladı gönderdi bişi yapmiyolar bı parol iç istersen yorduysan ondan olur benim de doğum mu die bı ümitle bekliyorum 😂😂