ikiprensesannesiii ben katılmıyorum size isterse hepten simsiyah olsun. Hastanede sezeryanla sizi gaz çıkarmak için dolastiriyorlar. O ayaklar usuyunce daha çok gaz oluyor. Altı kalın yerle iice teması eksicek üstü Mustu her yeri kapalı ayağı yerlerde yeridir öyle bir terlik en iisi