Bende de kahverengi leke vardı ilk muayeneye gittiğimde vermişti şuan 3.kutuyu kullanıyorum fitil olarak, 14 haftalık olduk hala kullanıyoruz bu gidişle doğuma kadar kullanacağım sanırım, ilacın bittiğine seviniyordum 4-5 gün bişe gelmedi doktora gideceğim gün yine kahverengi leke gelmeye başlamıştı, umarım bi gün kullanmak zorunda kalmayız 🤲🏼