Prens1prenses2 merhaba elif başola gidiyorum. 2. Gebeliğim ilkte de kendisine gidiyodum. Ben çok memnunum elif hocadan her şeyi çok güzel anlatıyor her muayenede bebeğin bütün organlarına tarama yapıp tek tek gösterip anlatıyor. Fakat kendisi de şu an ayda 1 hafta hastaneye geliyor, doğum için sezeryan olursa zaten kendisine göre tarih veriyor normal olursa şansımıza artık hangi doktor varsa onunla giriyoruz zaten. Elif hocayı öneririm🙏🏼