Bebekisteyenn Kızlar doktora gidicem tahlillerimi göstericem doktora ne sormam gerekli ? ilk bebegimin kalb durdu istiyoruz 6 aydır olmuyor deliricem ya doktora ne demem gerekli ialç takviyesi almak istiyorum yardımcı olursanız ;)
2inciannelik Bebekisteyenn doktora bi kaybın olduğunu söylersen o zaten gerekli bilgileri takviyeleri verir canım
Sureyya1 Bebekisteyenn yaklasik iki yildir gebe kalamadim hap ilac versin istiyom vermeyip gonderiyo gecen femera yazsanizda kullansam dedim gerek yok dedi
Aselinkooo Bebekisteyenn vereceği takviye zaten en fazla folik asit tir hamile bırakıcak Bi ilaç yok ki canım malesef biraz sabırlı olmak gerekiyor. Büyük ihtimalle normal der. Bi problem varmoydı tedavi gördünmü. Takviye için Mfk yöntemini dene canım YouTube de var Doktorun instagramı da docdrmfk . Sayfasını Bi incele Mfk yöntemini. İlişki sıklığını ve Takviye Bi kaç şey öneriyor. Bal arısütü propolis falan. O şekil hamile kalanlar da çok. Zaten ekstra bişeyi yok. Bi kaç ay denemenin tavsiye ederim.
Aselinkooo Aselinkooo nerdrn biliyorsun folik asit dışında vermiveni dersen bende ilk zamanlar çok gittim Bi iki tahlil yaptı folik asit kullan dedi gönderdi hiç bişey yapmıyorlar yıl geçsin eşle gel diyor. Ama sizin Bi kere olmş Bi problem yoktur herhalde.