Alya2733 göğüsten gelen sıvı süttür. Süt dışında bişey gelmez canım. Rengi açık olabilir,su gibi görünebilir,her renk olabilir ama süttür o. Sütüm gelmiyor deme belliki sütün gelmiş. Herkeste aynı renkte aynı kıvamda gelmez zaten. Göğüs acımasını oğlumda bende yaşamıştım 2 haftaya yakın bi sürede geçti kendiliğinden,doğru kavrarsa eğer yara olmaz. Sen bol bol emzir,bol bol ten tene temas et. Bunların faydası çok oluyor. Kendine,sütüne ve bebeğine güven 🤲🏻😍sağlıcakla büyüsün❤️