Babyravza belki kotu ornek olacak ama ben de yumurta ve peynir cok az tukettim, ama her gece buyuk bardak sut mutlaka ictim. Kahvaltiyi olmasi gerektigi gbi yapmasam da mesela muZ yedim, 38.haftada bebek gelisiminde cok sukur bir sorun yok, sadece decavit kullaniyorum ve kendim de 10 kilo aldim. Bebek annenin depolarindan besleniyor evet ama ben ac kalacagini sanmiyorum cunku 3-4 ay sadece serumla beslenip 3 kilonun uzerinde dogum yapanlar da taniyorum. Makbul olani yemeniz tabiki ama yine de doktorunuza danisin