Hanımlar iyice ağırlaştım, kasılmalarım çok ama düzensiz, akıntımda da artış oldu. Doktorum 9 Kasım’a sezaryen tarihi verdi ama sanırım beklemeyecekler o tarihi. İkiz bebek doğuran annelere sormak istiyorum sizin doğumunuz nasıl başlamıştı? Kaçıncı haftada doğum yaptınız ve bebekler küvöze girdiler mi??