Mercimeginannesi1_ Merhaba kizlar 19 haftalık hamileyim normalde ara ara sıu gibi akıntı geliyordu ama akıntı diyip cok önemsemedim. Ama bugunku akıntı resmen bacaklarımdan aktı. amniyon sivi azalması olabilir mu başına gelen var mı doktora gideyim mi ?
Annenaz Mercimeginannesi1_ benim de oldu öyle dün muayeneye gittim gayet iyi sıvı dedi. Cok fazla olmadı ama. Enfeksiyona baktı o da çıkmadı. Ama hala cok fazla akıntım var
fuunda_3 Mercimeginannesi1_ ben de de oluyor ya bi kac zamandir ıslatıyor neden acaba ben de 30 haftaligim
Alp52 @Mercimeginannesi1_ hiç bekleme bence doktora git nolur nolmaz akıntı genelde oluyor ama su gibi diyorsun yani riske atma inşallah Bi sıkıntı yoktur
ParkAys Mercimeginannesi1_ oncelikle bir doktora gorunun. Amnion sivisina bakilmasi lazim. Bir de alttan elle sivi gelisi oluyor mu diye bakiyor dr. Enfeksiyon var mi diye bakiyor. Ben de bugun gittim. Gece oldu ben de de. Ic camasirim ve pijamam islandi. Dr amnion sivi iyi dedi. Enfeksiyon baslangici var dedi ilac verdi. Idrar kacirma da olabilir dedi. Sivi seklinde renksiz ama dedim. Eve bu mumkun bazen idrar kesesinde biriken ya da rahimde biriken sivi vucut tarafindan atilir dedi. Surekli oluyorsa sikinti olur o zaman hastaneye yatirmamiz gerekecek dedi. Siz de bir doktora gorunun derim