Nevruzece 5 haftalık hamileyim doktor bugün bana bebek cok aşşağıya tutunmuş kasıkların oyüzden ağrıyor dedi alttan ulturasyonla baktı bir hafta sonra gel yine dedi kalp atışını duyalım dedi sorun olur muuuu
Seydadilek26 Nevruzece ağır iş yapmamaya çalış mümkün olduğunca yatıp dinlen bol su tuket benim iki hamileliğimde de bu şekilde öldü biri ikibucuk yaşında diğeri 29+3 günlük çok şükür içini ferah tut
Nevruzece Doktor bana Amerika’da bile 12 haftaya kadar alttan ultrosyonla bakılıyor dedi telaş etme dedi bilemiyorum cok üzgünüm