Alya2733 ben de senin gibiydim eve geldikten sonra Ağrım başlayınca doktoru aradım hastanede iyi bakıyorlar hiç ağrın olmuyor ilaç ağrı kesici serum vs verdikleri için hastane iyi oluyor . Eve geldikten sonra doktorla iletişime geçtim ağrı kesici bir fitil verdi iyi geldi hem dinleniyordum hem de bebeğe de bakabiliyordum benim hiç süt sorunum olmadı maşallah çok geliyordu 2 gün daha böyle olursun sonra çok rahat edersin güçlü ol iyi şeyler düşün yanında kalan kimse var mı birinden hep destek al neler neler geçmiyor Kİ bu da geçecek inşallah 🙏