hilalsp Arkadaşlar aranızda kordosentez yaptıran yaptırdiktan sonra bebeğinde sıkıntı olan erken doğuran ya da kanaması olan var mı salı günü yaptiricaz ve korkuyorum
KadersizMelek hilalsp hiç duymadım canım yukarda kalsın,riskli gebelik deyince çok üzülüyorum bende riskli gebeyim 😰
hilalsp Ftsrkn Bebeğimde sıkıntılar var nedenini araştırmak için yapıyolar kalbinde sıvı var onu çekerken kordon kanıda alicaklar riskliymiş ama yapicak başka bir şeyimiz yok