Benimde 2.gebeligim Bi tane oğlum var belirtileri aynı gibi mide bulantısı çok fazla, iştahım hiç yok normalde çok iştahlı biriyimdir resmen 1 haftadır aç yaşıyorum sadece su içiyorum, göğüs hassasiyeti, sürekli Bi uyku hali bide acayip üşüyorum üzerimde battaniye olmadan oturamıyorum ellerim ayaklarım hiç ısınmıyor bu arada 6+5 haftalığım