Kızlar benim aşırı derecede adetim bitti biteli akıntım var kistim var kist olduğundan dolayı mı olabilr yoksa yumurtlama mi normal her zamnki akıntı afedersiniz her tuvaletimde aşırı şekilde peceteye geliyor yardımcı olur musunuz bir aydır bel ağrım var birazcık sancı geliyor sonra lavaboya gidince akıntım geliyor adetin ilk günleri gibi rahminden sanki birşeyler sökülüyor gibi oluyor