Betul6565 8.ayıma girdim hala uykuda fark etmeden yüzüstü yatıyorum ya uyanınca karnımın ağrıdığını hissediyorum bi sorun olur mu ya böyle yatınca
hilalmevsim_3467 Betul6565 Bende ne zaman uyansam kendimi sırt üstü buluyorum 🤷♀️ suçlu hissediyorum kendimi hemen dönüyorum soluma 😒 burda bekliyim de cevap veren anneler yardımcı olur belki banada 🤗
Hilal-95 Betul6565 ay nasıl yatıyosun kız öyle ben 37 haftaya giricem bikere yatamadım öyle yastıklar var her yanımda genede sort üstü buluyorım kendmı reklex hemen uyanıyorm bide çok kötü ya🤦🏻♀️
Hilal-95 Betul6565 ben en çok yüz üstü yatmayı özledim zaten ama hiç yatmadım çok psikolojik bnde ki kız varya eşim yatakda dönsün yada adam sarılsın felan direk elını kolunu tutuyorum refleks olmus 🤭🤣
SayeMom Betul6565 nerden aldınız icindeki elyaf mı sönük ki? Ben asırı rahatım içine girdiğim an uyuyorum mis gibi